giovedì 24 maggio 2012

You make me feel like i am...

"You make me feel like I am home again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am young again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am fun again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am free again
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am clean again"
From To "Lovesong"
(The Cure, Robert Smith)





...Ogni volta che sono solo con te 

Mi fai sentire come se fossi di nuovo a casa 
Ogni volta che sono solo con te 
Mi fai sentire come se fossi di nuovo completo 
Ogni volta che sono solo con te 
Mi fai sentire come se fossi di nuovo giovane 
Ogni volta che sono solo con te 
Mi fai sentire come se fossi di nuovo divertente 
Ogni volta che sono solo con te 
Mi fai sentire come se fossi di nuovo libero 
Ogni volta che sono solo con te 
Mi fai sentire come se fossi di nuovo pulito...

From To "Lovesong"
(The Cure, Robert Smith)

2 commenti:

  1. I don't think I ever heard these words before, I love them, they are so meaningful;)

    RispondiElimina
  2. The Cure are among my favorite musicians always, music and lyrics, and intense special :)

    RispondiElimina